"Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimlerini benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır.

Polis gelecek, asıl suçluları bırakıp, suçlu diye onu yakalayacaktır. Genç: ''Polis, henüz devrim ve Cumhuriyetin polisi değildir." diye düşünecek, ama hiç bir zaman yalvarmayacaktır. Mahkeme onu yargılayacaktır. Yine düşünecek: ''Demek, adliyeyi ıslah etmek, yönetim şekline göre düzenlemek lazım.'' diyecek. Onu hapse atacaklar. Yasal yollarla karşı çıkışlarda bulunmakla birlikte; bana, başbakana ve meclise telgraflar yağdırıp, haksız ve suçsuz olduğu için salıverilmesine çalışılmasını, kayrılmasını istemeyecek.

Diyecek ki: "Ben; inanç ve düşüncemin gereğini yaptım. Araya girişimde ve eylemimde haklıyım. Eğer buraya haksız olarak gelmişsem, bu haksızlığı ortaya koyan neden ve etkenleri düzeltmek de benim görevimdir."

İşte benim anladığım Türk Genci ve Türk Gençliği!
Başbuğ Gâzi Mustafa Kemâl ATATÜRK

Atatürk'ün Hazırlattığı Tarih Betikleri (Kitapları)

Unknown | 14:15 | 30 yorum

Atatürk'ün hazırlattığı ve kendi döneminde okullarda okuttuğu tarih kitaplarının indirme bağlantıları aşağıdadır. Üşenmeyin, indirin lütfen. Her Türk gencinin okuması gereken yapıtlar!

CİLT 4, 1934 BASIMI:

İNDİR

Eğer indire basınca indirmediyse, indirmek için 2. seçeneğe tıklayın.

2. Seçenek: İndir



CİLT 3, 1931 BASIMI:

İNDİR

2. Seçenek: İndir



CİLT 2, 1931  BASIMI:

İNDİR

2. Seçenek: İndir



1938 BASIMI NUTUK: 

İNDİR

2. Seçenek: İndir



TÜRK TARİHİ'NİN ANA HATLARI, 1930 BASIMI: 

İNDİR

2. Seçenek: İndir



Category: , , , , ,

Ne Mutlu Türk'üm Diyene!:
Benim yaratılışımda fevkalade olan bir şey varsa, Türk olarak Dünya'ya gelmemdir. Her Türk ferdinin son nefesi, Türk Milleti'nin nefesinin sönmeyeceğini, onun ebedî olduğunu göstermelidir.

30 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL HER ZAMAN ATATÜRK <3

    YanıtlaSil
  2. cok guzel olmus kalemıne saglık

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ TEBRİKLER

    YanıtlaSil

  4. ÇOK GÜZEL OLMUŞ SİZİ TEBRİK EDERİM.

    YanıtlaSil

  5. ÇOK GÜZEL OLMUŞ SİZİ TEBRİK EDERİM.

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ TEBRİKLER

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir blog olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir video olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş eline sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. ÇOK GÜZEL OLMUŞ SİZİ TEBRİK EDERİM.

    YanıtlaSil
  11. ÇOK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ TEBRİKLER

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir yazı hazırlamışsınız tebrikler

    YanıtlaSil
  13. Eline sağlık çok güzel olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  14. Ocr'lı tarama yaptırmışsın fakat karakterleri tanımamış. Kitapları pdf olarak taratıp paylaşabilir misin?

    YanıtlaSil
  15. ALLAH'IN, PEYGAMBER'IN, MELEKLERIN VE DAHI BUTUN MUSLUMANLARIN LANETI ONUN VE ONUN YAVERLERIN UZERINE OLSUN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanet olan sizin gibilerdir. Vatanı kurtaran lara böyle kindar olmanız, sizin Türk olmadığınız anlamındadır.

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. 1. cildi başka bir yerden buldum! Diğer ciltler için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Dostum birinci cildi nereden buldun? Bana da linkini atar mısın?

      Sil